Doprava zdarma při objednávce nad 1500 Kč (platí pro maloobchod).

Postup při vrácení nebo výměně zboží

JAK POSTUPOVAT PŘI VRÁCENÍ ZBOŽÍ

V případě, že Vám zakoupené zboží nevyhovujete a přejete si ho vrátit ve 14-ti denní lhůtě, postupujte dle pokynů níže. Zboží nelze vrátit v případě, že bylo upraveno podle přání kupujícího nebo z hygienických důvodů, pokud bylo zboží vyprané, použité a jeví známky opotřebení či znečištění. Dle obchodních podmínek prodávajícího je spotřebitel povinen spolu se zbožím vrátit i poskytnutý dárek, je-li se zbožím poskytnut.

• Zboží k vrácení zabalte a odešlete nám na adresu: Brotex, Stanislava Maliny 457, 397 01 Písek, jakoukoliv přepravní společností. Způsob dodání zboží prodávajícímu je na volbě spotřebitele, spotřebitel nese veškeré náklady spojené s vrácením zboží. Zásilky doručené na dobírku nepřebíráme. Zásilky zasílejte výhradně na adresu prodávajícího, nikoliv na výdejní místa dopravců. Veškeré zboží zašlete v originálním obalu zabalené do další vrstvy (papír, folie, krabice) tak, aby při přepravě nedošlo k poškození či znehodnocení zboží nebo originálního balení (zejména aby nedošlo k jeho popsání a polepení přepravcem!). 

• Ke zboží přiložte kopii daňového dokladu a tento vyplněný formulář pro odstoupení od kupní smlouvy

• Pro co nejrychlejší vyřízení Vaší žádosti, prosíme, postupujte podle uvedených kroků. Zabráníte tak zbytečným průtahům a značně urychlíte vzájemnou komunikaci.

• Jakmile přijmeme vrácené zboží, vystavíme Vám dobropis a vrátíme Vám peníze na bankovní účet, který jste vyplnili ve formuláři. Prosím, dbejte na čitelnost vyplněného bankovního účtu.

JAK POSTUPOVAT PŘI VÝMĚNĚ ZBOŽÍ

V případě, že chcete zakoupené zboží vyměnit za jiné, postupujte dle pokynů níže. Zboží nelze vyměnit v případě, že bylo upraveno podle přání kupujícího nebo z hygienických důvodů, pokud bylo zboží vyprané, použité a jeví známky opotřebení či znečištění. 

• Zboží k výměně zabalte a odešlete nám na adresu: Brotex, Stanislava Maliny 457, 397 01 Písek, jakoukoliv přepravní společností. Způsob dodání zboží prodávajícímu je na volbě spotřebitele, spotřebitel nese veškeré náklady spojené s vrácením zboží. Zásilky doručené na dobírku nepřebíráme. Zásilky zasílejte výhradně na adresu prodávajícího, nikoliv na výdejní místa dopravců. Veškeré zboží zašlete v originálním obalu zabalené do další vrstvy (papír, folie, krabice) tak, aby při přepravě nedošlo k poškození či znehodnocení zboží nebo originálního balení (zejména aby nedošlo k jeho popsání a polepení přepravcem!).

• Ke zboží přiložte kopii daňového dokladu a tento vyplněný formulář pro výměnu zboží

• Pro co nejrychlejší vyřízení Vaší žádosti, prosíme, postupujte podle uvedených kroků. Zabráníte tak zbytečným průtahům a značně urychlíte vzájemnou komunikaci.

• Jakmile přijmeme vrácené zboží, provedeme výměnu dle Vašich požadavků a nové zboží na výměnu Vám odešleme zdarma.